Azië - Reisverslagen van Maaike - WaarBenJij.nu Azië - Reisverslagen van Maaike - WaarBenJij.nu

Azië

Ik en mijn backpack...
Mijn reis begint in Vietnam...daarna heb ik een globaal plan richting Nepal, Laos, Cambodja en Thailand. Maar het mooie van de reis is dat het alle kanten op kan gaan. Ik plan nog niet te veel en leg nog geen reizen of hostels vast zodat ik kan gaan doen wat ik op dat moment het liefste doe.. En dat zal ook afhangen van de mensen die ik zal leren kennen en de verhalen die ik ter plaatse hoor...

Uit de comfort zone, back to basic, nieuwe culturen en nieuwe mensen leren kennen en hopelijk vele mooie ervaringen opdoen....

Ik ben benieuwd!

Recente Reisverslagen:

05 April 2016

Verrassend Indonesië op de 'Ring of Fire'!

12 Februari 2016

vakantie in Cambodja

26 Januari 2016

Kilometers vreten.... en noodle soep!

07 Januari 2016

Prachtig Laos!

10 December 2015

Bangkok en Noord-Thailand...
Maaike

Actief sinds 23 Aug. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 7659

Voorgaande reizen:

17 September 2015 - 30 Januari 2016

Azië

Landen bezocht: